Setiap pasangan yang berumah tangga pastinya menginginkan zuriat. Apabila disahkan hamil, bukan kita saja yang seronok bahkan satu keluarga berkongsi kegembiraan. Rasa teruja tak dapat digambarka dengan kata-kata.

Bukan kita saja yang seronok nak dapat anak, tetapi bakal datuk dan nenek pun teruja. Ketika diberikan perkhabaran gembira begini, dah tentu merekalah yang menjadi orang paling bahagia.

Menurut perkongsian sebuah video yang tular di Tiktok, seorang wanita membuat kejutan untuk berkongsi berita yang dia sedang berbadan dua kepada ayahnya.

Ketika itu mereka sekeluarga berada di dalam kereta dan wanita itu meminta ayahnya untuk memakai kaca mata kerana dia mahu tunjukkan sesuatu.

Auto Sebak Tengok Reaksi Pakcik Ni Bila Tahu Anaknya Mengandung. Sedih!

 

Ayahnya mengambil masa yang lama untuk mengetahui apa yang tertera di UPT tersebut tetapi akhirnya menzahirkan rasa syukurnya apabila dimaklumkan oleh si anak yang dirinya sedang hamil.

Sememangnya video tersebut berjaya membuatkan ramai yang menonton auto sebak dan turut mengucapkan tahniah kepada wanita yang dipanggil ‘Adik’ di dalam keluarganya.

IKLAN

Menurut kapsyen video ini, kisah ayah dan anak ini bagaikan filem Papadom. Di mana ada anaknya, pasti ayahnya juga akan bekerja di situ sebagai pegawai keselamatan.

Auto Sebak Tengok Reaksi Pakcik Ni Bila Tahu Anaknya Mengandung. Sedih!

“Dulu masa adek sekolah menengah, ayh jd security kt sekolah tu. Pastu masa adek buat part time kje The Store, ayh jd security kt situ pulak. Masa adek praktikal, ayh jd pulak security kt tmpat tu. Kalau pnah tengok cte papadom, haa sebijik mcm tu. Hahahaha!”

Tonton video ini;

@kamkocamDulu masa adek sekolah menengah, ayh jd security kt sekolah tu. Pastu masa adek buat part time kje The Store, ayh jd security kt situ pulak. Masa adek praktikal, ayh jd pulak security kt tmpat tu. Kalau pnah tengok cte papadom, haa sebijik mcm tu. hahahaha!

♬ Cinta Terakhirku – Bagas Ran

IKLAN

Antara komen warganet;

“Allahu terus menangis sy tgk reaksi ayah awk sebab sy belum ada rezeki nak bagitahu abah sy berita macam ni. 6 tahun sy tunggu. Korang plis doakn zaza,” kata Zaza Tampin.

“Gugur air mata aku..sama mcm arwah ayah aku..bila suprise kan dye..jenis spontan mcm nie..reaksi sama,” tambah Faizal Fahmi.

Kata Bella Park pula, “Abah saya pon berniaga depan skolah saya. tringat dapat kputusan trus lari pergi depan skolah bagi kat dia. abah buka box simpan duit bagi rm40 sbb 4A.”

IKLAN

Menurut Fatin Hamzah pula, “Tngok video ni terus menitis air mata ni…. Untungnya awak masih ada ibu dan ayah… 😢Teringin rasa moment ini dengan ibu ayah tpi tak sempat 😔😔?.”

“Allahuakbar…auto nangis akak…rindu arwah ayah & mak tak sempat nak tunjuk cucu ke 3 😭..tahniah ye dek,” kata Mama Ayu pula.

Sumber: kamkocam

Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama)

Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Ayuh, belajar cara didik anak untuk menyimpan sejak mereka kecil. Daftar sekarang di https://toko.ideaktiv.com/product/ajar-anak-simpan-duit/

Auto Sebak Tengok Reaksi Pakcik Ni Bila Tahu Anaknya Mengandung. Sedih!