Memang lumrah kanak-kanak suka mencoteng, suka berkarya. Bagi mereka semua tempat adalah kawasan untuk mereka bermain. Sedar-sedar satu rumah dah berconteng dengan pelbagai jenis corak.

Nak sental guna air dan sabun memang susah nak hilang kesan kotoran. Mama papa pun mesti sakit mata dan stres tengok rumah dah macam whiteboard. Apa kata mama papa cuba alat ‘magic’ ni yang dikongsi oleh  Fazlin Azma di laman facebooknya.

IKLAN

Art conteng dari anak-anak..dah tampal whiteboard sticker untuk conteng pun.. masih lagi nak conteng dinding. Jenuh duk cari sabun or spray untuk tanggalkan marker pen kat dinding..

Last guna magic sponge je..hilang semua..puas hati.. nasib baik tak sempat nak order sabun mahal, mengarut kat shopee tu.. Tapi tu laa..tak lama pun..

Diorang tak leh tengok putih bersih.. nak jugak conteng terbabas ke dinding, nasib baik ada magic sponge tu. Tunggu anak-anak besar.. Baru kita deco-deco rumah cantik..now tumpang tengok rumah orang dulu.

Boleh dapatkan Magic Sponge di SINI