Selepas selamat melahirkan anak sulungnya, Raees Zander pada 25 April lalu, Tasha terlihat semakin berseri-seri dan bahagia.

Rupanya ibu cantik ini telah pun habis berpantang selama 44 hari. Dan telah selesai melakukan amalan penutup pantang yang kebiasaannya dilakukan ibu berpantang selepas tempoh berpantang selesai. Patutlah Tasha semakin cantik dan nampak begitu bertenaga.

Meninjau di ruangan Insta storynya, Tasha juga sempat berkongsi beberapa rutin amalan penutup pantang sebelum tempoh berpantangnya tamat baru-baru ini. Tasha dilihat begitu enjoy melakukan rutin penutup pantang yang dilakukan oleh CL nya iaitu Kak Mel.

Melalui perkongsian beberapa keping gambarnya, Tasha dilihat sedang asyik bersauna malah bertungku. Bukan itu sahaja, diakhirnya Tasha turut mandi bunga yang turut sama dimandikan oleh suami tersayang, Atiq.

Antara rutin yang dilakukan Tasha adalah bersauna, rendam kaki dengan air bunga juga mandi bunga bagi mengembalikan semula tenaga dan kecantikan. Tak hairanlah Tasha dilihat makin cantik dan berseri-seri.

Semalam, menerusi Instagramnya, Tasha turut meluahkan penghargaan kepada suami kerana menjadi orang yang paling banyak berkorban sepanjang detiknya melahirkan dan berpantang.

IKLAN

Tidak terkecuali ucapan terima kasih buat CL nya, iaitu Kak Mel yang menjaga Tasha dan anak sulungnya itu dengan penuh kasih sayang dan ikhlas sepanjang tempoh berpantang.

Tidak hanya berurut dan melakukan amalam berpantang lain, malah kata Tasha, air tangan menu pantang yang disajikan Kak Mel kepadanya juga cukup sedap.

” Terima kasih Kak Mel yang menjalani tugas dengan penuh semangat, sentiasa menjaga rutin harian dalam penuh disiplin dari lepas subuh hingga 8pm malam.

“Kak Mel seorang teramat ikhlas dan tekun dari mula hingga ke akhir penutup pantang. Masakan Kak Mel sangat sedap. Rasa sedih & kehilangan bila Kak Mel sudah pulang sebab Kak Mel sangat prihatin menjaga Raees dengan penuh kasih sayang,” kongsinya lagi.

IKLAN

Meninjau di Instagram pelakon cantik ini, Tasha turut berkongsi gambarnya bersama putera tersayang yang baru berusia sebulan lebih. Jelas aura keibuan terpancar pada wajah Tasha.

“If my love for you had a colour, it would be the whole rainbow,” begitu kongsi Tasha menggambarkan rasa gembiranya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TASHA SHILLA (@tashashilla)

 

Terdahulu, Tasha dan suaminya, Muhammad Atiq Idris mendirikan rumah tangga pada 28 Februari 2020 dan pada 25 April lalu, si comel Raees Zander menjadi pelengkap bahagia pasangan ini.

IKLAN

Menarik: Rasa Sedih Kehilangan, Layanan Istimewa Sampai Penutup Pantang, Tasha Shilla Sedih Berpisah Dengan CL

Pa&Ma dengan kerjasama 9 bulan 10 hari nak bagi webinar PERCUMA tanda terima kasih atas sokongan follower semua selama ini.

Webinar ‘Aku Tak Takut Beranak’ menampilkan barisan speaker-speaker hebat dan berpengalaman dalam bidang keibubapaan seperti Ustaz Don, Ustaz Kazim Elias, Dato’ Dr Fazley Yaakob, Dr Rizal Abu Bakar, Dr Maiza Tusimin dan Dr Afida Sohana.

Selain berpeluang menceduk ilmu yang dikongsi, anda juga berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah sebab ada 70 hadiah best yang ditawarkan termasuklah sebuah handphone.

So apa yang anda kena buat untuk dapat HADIAH CABUTAN BERTUAH tu?

Just daftar je kat SINI. FREE je tau Webinar ni!

Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti atau event yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)

Kredit: @tashashilla