Gara-gara viralnya gambar pelakon yang berasal dari Singapura, Aliff Aziz yang ‘kantoi’ kali ketiga bersama wanita lain di media sosial semalam, ramai netizen mula mencari gerangan Aliff. Namun masih ada lagi yang tersilap ‘Aliff’ dan mula melakukan serangan/kecaman di media sosial Aliff Satar dan Juga Aliff Syukri.

Setiap kali Aliff Aziz terkantoi dan viral media sosial, yang menjadi mangsa serangan di instagram pastinya Aliff Satar dan juga Dato Aliff Syukri kerana kedua-dua ini juga merupakan selebriti yang terkenal.

Alif Satar dan Aliff Syukri memang terkenal dengan sikap “Family Man” mereka, kemana sahaja pasti bersama isteri dan di setiap posting Instagram mereka pasti menghargai isteri dan anak-anak. Boleh dikatakan anak dan isteri pasti ada 24jam bersama-sama.

Akibat terkena tempias perbuatan curang Aliff Aziz dengan isterinya Bella Astilah, Alif Satar & Aliff Syukri memuatnaik gambar posting seolah muak dengan sindiran Netizen dan berharap agar tidak ada lagi yang keliru.

DI INSTAGRAM DATO ALIFF SYUKRI

korang tau beza tak org ye?? tolong jgn salah komen kat page org lain

disebb ramai orang komen jadi saya bagi penerangan pada semua.. jom saya ajar ini perbezaan sya dan aliff aziz… cuba tengok gambar betol2 kan berbeza hidung,gigi, mata smuaa …. saya buat video kerana penat dengan cacian dan makian natizen setiap kali posting saya… hmm doakan baik2 utk beliau… .

tag kawan korang yg selalu confius

Rata-rata Netizen memenuhi ruangan komen di instagram Dato Aliff Syukri. Mereka terhibur dengan video yang dimuatnaik di instagram Aliff Syukri. 

Dato Memang Win

Kerana Seorang Aliff

Dah 4 Musim Kena Kecam

 

DI INSTAGRAM ALIF SATAR

Mungkin sudah penat menjelaskan kekeliruan, Alif Satar hanya mampu memuatnaik sekeping gambar yang memberi seribu makna.

Tabah je Bro

2 Alif viral minggu ini

Samalah kita mat

“Saya kuat kerana adanya wanita hebat ini” walaupun Dato Aliff Syukri seorang jutawan namun dia tetap setia bersama anak-anak dan isteri.

Alif Satar tidak pernah lekang mengucapkan “I love You” di setiap gambar bersama isteri

Dato Aliff Syukri juga meminta agar semua mendoakan yang baik-baik untuk Aliff Aziz. Apa pun kita doakan yang terbaik di bulan yang baik agar ada pengakhiran yang baik-baik buat Bella Astilah dan juga Aliff Aziz.

Sumber: Aliff Syukri, Alif Satar

 

Tinggalkan Komen